Als je een account bij Google hebt (een gmailadres) kan je de spreadsheets in Google Docs gebruiken.
Je kunt ook kiezen voor Calc, de spreadsheet module van Open Office.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedank voor je antwoord!
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik bij die Google spreadsheets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, laat maar, ik heb het al! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de speadsheets van Google heb ik erg veel. Bedankt!

Andere antwoorden (3)

in open office zit ook een excel variant.
capthavoc
14 jaar geleden
Op de onderstaande site staan alternativen voor excel gratis

Toegevoegd na 7 minuten:
Open Office - Calc
Google Spreadsheet
NeoOffice
Gnumeric
e2spreadsheet
Sheetster
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je focus ligt op vastleggen van lijsten en informatie dan is www.informationincontrol.com ook een bruikbare oplossing.